قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
جمعه 30 آبان
اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا
اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا
دکتر سلطانی فر با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری مبنی بر اعمال محدودیتها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: ‌‌دکتر سلطانی فر به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیتها در این راستا اطلاعیه ای صادر کرد.‌

دکتر سلطانی فر با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیتها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه دکتر مسعود سلطانی فر به شرح ذیل است :

بسمه تعالی
روسای محترم فدراسیون های ورزشی

اعضای محترم سمن های جوانان
با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیتهای فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا لازم است اقدامات زیر به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود:
۱- فدراسیون های ورزشی به تولید و پخش مجموعه های "ورزش در خانه" از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها اقدام وبارعایت کامل پروتکلهای بهداشتی لیگهای مختلف را برگزار تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم گردد
۲- فدراسیون های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه ها و تبیین پروتکل های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه های کشور قرار دهند.

۳- جوانان فعال و توانمند در سمن های جوانان بعنوان پیشگامان خدمت وسلامت که از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در ۹ ماه گذشته تلاش وافری برای کمک به مردم و کادر درمانی انجام داده اند، اینبار هم ایجاد پویش خدمت وسلامت با فرهنگ سازی در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می نشینند نسبت به اگاه سازی و آموزش اقدام کنند.
لازم است به صورت مستمرگزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزشی برای معاونین محترم ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن های جوانان برای معاون محترم امور جوانان ارسال شود.
وظیفه بزرگ جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران انشاالله از این آزمون هم سربلند بیرون می آید.
مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved