قوانین و مقررات ورود به استادیوم
سه شنبه, 04 اردیبهشت, 1403
TUESDAY, April 23, 2024
دو شنبه 03 اردیبهشت
چهارمین استادیوم بزرگ جهان، زیباترین مجموعه ورزشی ایران
چهارمین استادیوم بزرگ جهان، زیباترین مجموعه ورزشی ایران
به دنبال انتشار خبری در روزنامه شهروند به تاریخ ۳۰ فروردین ماه در خصوص شرایط سرویس های بهداشتی و نظافت در ورزشگاه بزرگ پایتخت، روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد:

ابتدا باید تشکر ویژه ای از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه داشت که با نگاه دقيق خود و پیگیری های ویژه مطبوعاتی مشکلات را به تصویر می کشند. بیان همین نواقص موجب می شود که اقدامات و گام های موثر در جهت اصلاحات بدون فوت وقت برداشته شود اما بهتر آنست که بجای پرسش یا مصاحبه با افراد ناآشنا و غیر مسئول، مسائل و موضوعات از این قبیل را با مسئولان و مدیران مجموعه که همیشه و در همه حال پاسخگو هستند، مطرح کرد تا نه تنها به جواب صحیح و مناسب رسید، بلکه در راستای تعالی اهداف اماکن ورزشی کشور که سرمایه های ملی ما به حساب می آیند، گام برداشت. علی ایحال بررسي هاي اولیه كه توسط تيم فني و مهندسي و بهره برداری مستقر در ورزشگاه آزادي انجام شده ، نشان مي دهد كه بیش از 400 چشمه و یا سرویس بهداشتی موجود در استادیوم در روزهای برگزاری مسابقات با نظم و نظافت اولیه و دارای تجهیزات و شیرآلات کامل برای استفاده تماشاگران عزیز آماده و مهیا می شوند. لذا با عنایت به تعدد حضور تماشاگران و عدم رعایت مناسب بهداشت و نظافت فردی تعداد محدودی از ایشان و یا حتی در برخی مواقع با توجه به نتیجه نگرفتن تیم مورد علاقه و حمایت این هواداران( که مستقیما بر روی سیستم عصبی آنان تاثیر دارد) حتی بعضا این اتفاق رخ می دهد که اقدام به تخریب اموال عمومی و یا شکستن شیرآلات این سرویس ها می نمایند که مدیریت ورزشگاه را با مشکل مواجه می سازند. و همچنین باعنایت به اینکه بیش از 50 سال از حیات ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه ایران می گذرد وجزء سرمایه های ملی ما به حساب می آید، تماشاگران عزیز و هواداران محترم می بایست یک مقدار مهربانتر با این استادیوم رفتار کنند و باید هر چه زودتر فرهنگ هواداری استادیوم ها و ورزشگاههای بدون زباله نیز در باشگاه ها و کانون های هواداری راه اندازی شود.
اگر هر هواداری قبل از ریختن زباله از قبیل (پوست تخمه، ته سیگار و پاکت سیگار، پلاستیک بستنی و آب معدنی، ساندویچ و پفک و...) بر روی زمین و سکوهای ورزشگاه به فکر چگونگی جمع آوری آن باشد، دیگر به خود اجازه نخواهد داد تا آشغال و یا زباله ای را روی زمین بیاندازند. چرا که برای جمع آوری هر زباله از روی زمین ، دستی چروکیده و کمری میبایست خم گردد و کارگری به زحمت بیفتد تا استادیوم برای برگزاری مسابقه ای دیگر در کمال نظم و آرامش و امنیت آماده گردد. لازم به ذکر است تعداد کارگران فصلی که در بعضی از مسابقات با توجه به تعدد حضور تماشاگران و هواداران تیم های ورزشی به تعداد بالای یکصد نفر هم میرسد.
فلذا شایسته است تماشاگران و هواداران عزیز و کمپین های ورزشگاه بدون زباله و کانون های هواداران باشگاههای ورزشی کشور با همفکری و دادن دست به دست یکدیگر در راستای حفظ اموال دولتی و سرمایه های ملی کشور و حفظ محیط زیست در آینده ای نزدیک اقدامات شایسته و بایسته ای را به ثمر برسانند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved