پنج شنبه 03 مهر به صورت ویدیو کنفرانس و توسط رییس جمهور صورت گرفت؛ افتتاح پروژه های ملی ورزشی کشور  
   
  به صورت ویدیو کنفرانس رییس جمهور پروژه های ملی ورزشی متعددی را در کشور افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس سالن چند منظوره و سرپوشیده ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با دستور رییس جمهوری از طریق ویوئو کنفرانس و با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، استاندار کردستان، نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از مدیران اجرایی و اهالی ورزش افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

همچنین مراسم افتتاح طرح‌های ملی و جهش تولید در دو حوزه گردشگری و ورزشی در ساختمان حافظیه تهران آغاز شد. در این مراسم چهار استادیوم ورزشی در سبزوار، نیشابور، خشت کازرون و ملایر، سالن ورزشی سنندج، هتل ورزش گرگان، ۱۰۸ زمین ورزشی و ۲۲۰ خانه ورزش روستایی با سرمایه گذاری ۶۹۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

گفتنی است با حضور علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پروژه استادیوم 15هزار نفری سبزوار با اعتباری بالغ بر 320میلیارد ریال، همچنین استادیوم 5 هزارنفری نیشابور با اعتباری بالغ بر 260میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری ‌رسید.

این دو پروژه توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور آماده بهره برداری شده است. پس از افتتاح این دو پروژه علی‌نژاد راهی مشهد مقدس می‌شود و در این شهر دو دوسالن ورزشی ساخته شده توسط بخش خصوصی را با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال افتتاح می‌کند.