دو شنبه 26 فروردین ششمین نشست کمیته فرهنگی و ورزشی مجموعه ورزشی آزادی،  
   
  ششمین جلسه کمیته فرهنگی و ورزشی مجموعه ورزشی آزادی با هدف پیش‌بینی برنامه‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی ، ظهر امروز دوشنبه 98/1/26 ششمین نشست کمیته فرهنگی و ورزشی مجموعه ورزشی آزادی تشگیل گردید. در ابتدای این نشست حاضرین در خصوص اهمیت بزرگداشت اعیاد شعبانیه به خصوص مناسبت های پیش رو، ولادت حضرت علی اکبر (ع)، میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) و همچنین ماه مبارک رمضان مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه این نشست مصوب گردید، هم زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در نمازخانه مجموعه به قرائت قرآن کریم، بیان احکام دینی و تفسیر دعاهای روزهای ماه رمضان پرداخته و همچنین در صورت تامین اعتبار مسابقات ورزشی مختلف مخصوص کارکنان، از قبیل فوتسال، والیبال و شطرنج برگزار و جوایزی اهدا گردد.

پذیرایی در روزهای چهارشنبه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز شنبه به مناسبت میلاد حضرت امام مهدی (عج) از کارکنان، مراجعین و ورزشکاران در ورودی 5 سالن مجموعه ورزشی آزادی از جمله نتایج اصلی این جلسه بود.


در پایان هر یک از اعضا برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه و پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این جلسه آقایان غلامی، حسینی، موسوی، رضایی، امجدیان، سلطانی و خانم ها امیر شقاقی و خالقی حضور داشتند.