قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 20 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, May 9, 2024
پنج شنبه 06 اردیبهشت
دریاچه آزادی میزبان مسابقات قهرمانی کشور جوانان و آبهای آرام زیر23 آقایان
دریاچه آزادی میزبان مسابقات قهرمانی کشور جوانان و آبهای آرام زیر23 آقایان
مسابقات قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آبهای‌آرام آقایان صبح روز ۵ اردیبهشت در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان روز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار می‌شود.

۶۸ ورزشکار از استان‌های ورزشکارانی از استان‌های گیلان، تهران الف‌و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری‌، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان ، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور دارند.

در ادامه رقابت ها ورزشکاران در مسافت ۵۰۰ متر جوانان و زیر ۲۳ سال به رقابت پرداختند.

در فینال کایاک ۵۰۰ متر سنی زیر ۲۳ سال یزدان زراعت‌کار از گیلان با زمان ۱:۴۶.۷۸ دقیقه، امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۱:۴۷.۳۷ دقیقه و علیرضا خمسه از لرستان با زمان ۱:۴۸.۰۶ دقیقه اول تا سوم شدند.



در فینال کانوی ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال شایان حسینی از بوشهر با زمان ۲:۰۰.۱۷ دقیقه اول، محمد شکوری از گیلان با زمان ۲:۰۱.۲۷ دقیقه دوم و سهیل بیاتی از کردستان با دزمان ۲:۰۵.۷۷ دقیقه سوم شدند.



در فینال کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان پارسا علیان از مازندران با زمان ۲:۱۰.۳۶ دقیقه مقام اول ، مهدی الف‌باغی از تهران با زمان ۲:۱۲.۷۴ دقیقه مقام دوم و هورام قاسمی از کردستان با زمان ۲:۱۴.۵۳ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved