قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
دو شنبه 30 دی
همزمان با سومین سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو؛
همزمان با سومین سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو؛
سیف در ایستگاه 20 آتش نشانی مجموعه ورزشی آزادی حضور یافت
قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی با حضور در ایستگاه آتش نشانی این مجموعه یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، همزمان با سومین سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو، قدرت اله سیف با همراهی معاونین و روسای ادارات مجموعه ورزشی آزادی با حضور در محل ایستگاه آتش نشانی شماره 20 مجموعه، ضمن دیدار با آتش نشانان حاضر در این ایستگاه، با اهدا گل، یاد شهدای آتش نشانی که در حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو تهران جان باختند، را زنده نگهداشته و نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام نمود.

در این دیدار مدیر مجموعه ورزشی آزادی در جمع آتش نشانان اظهار داشت: از تلاش های شبانه روزی شما عزیزان آتش نشان که جان خود را در طبق اخلاص می گذارید، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم که در پرتو عنایات حق تعالی در تمام عملیات ها و ماموریت های محوله سالم پیروز و موفق باشید.

گفتنی است از اولین ساعات اداری صبح امروز دوشنبه 30 دیماه، هماهنگی لازم در جهت حضور مدیر و مسئولین مجموعه ورزشی آزادی برای دیدار با کارکنان آتش نشانی شماره 20 اقدام گردید ولی این دیدار تا ساعت 4 عصر با توجه به ماموریت های متوالی آتش نشانان مهیا نشد که این خود نمونه ای از شغل این جوانمردان است که بدون کوچکترین چشمداشتی برای نجات جان و مال هم‌میهنان خود با شهامتی شگفت‌انگیز به درون آتش و آوار می روند و جان خود را در خطر می اندازند و خود را فدا می کنند تا مردم در سلامت و آسایش زندگی کنند.

لازم به توضیح است که در 30 دی 1395، ساختمان پلاسکو واقع در چهارراه استانبول دچار حریق و ریزش شد که در این حادثه ۱۶ نفر از آتش‌نشانان برای نجات شهروندان جان خود را از دست دادند و شهید شدند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved